Nattens mörker

Utanför fönstret så suger jag in ljuset från gatlyktorna, det är ett mysigt sken.
Iprincip precis hemkommen från en mysig heldag ute på revet. Tog en taxi hem och halvvägs hem ringer Matte och uppmanar oss om att Albin glömt både mobil och nycklar så vårt dilemma var hur i hela friden vi skulle komma in i huset? Vi hade ikväll turen på vår sida, Ramona var på väg ut till Källby och kunde nappa upp Christinas nyckel, så efter många om och men så är vi nu inne :)

Albin stenslocknade i sängen. undra om det var ölen? det tror jag iaf.
Jag känner mig typ förkrossad (?) vill inte sova, kan inte sova. Jag vill bara få prata om allt och inget men någon sådan pratkamrat finns inte till hands nu så jag får så snällt försöka klara mig ändå.

I vilket fall så ska jag inte sitta här mer, ville bara uppdatera er lite om hur läget är.
Godnatt!


Avtryck
Postat av: Anonym

Åh, bara helt underbar här idag. Hur har du det?

2008-05-31 @ 16:25:22
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Tack detsamma :) Hoppas du haft en bra lördag.

2008-05-31 @ 22:22:28
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0