Söndag & Mors Dag!

Jag hann inte riktigt ifatt tiden igår så hur mycket jag än ville så hade jag inte riktigt tiden att slänga upp en uppdatering :(

I vilket fall så spenderade jag & mor min förmiddagen/eftermiddagen uppe hos mormor, fika och lite sådär :) Senare så var vi nere vid torget för att kolla på alla fina balklänningar som de söta flickorna bar upp, jisses. Vi spenderade vår tid ute en stund, när sedan några söta flickor skulle föra sin kos mot hjärtasjötorpet så begav jag mig hämåt. Sneakade skjuts av Nathalie och bänkade mig sedan framför Eurovision som i stort sätt bara var ett rent fiasko.

Trots att det blev en hemmakväll som heter duga så blev natten lång av diverse orsaker så innan John Blund kom så hade klockan slagit både 3 & 4- därav så gick jag inte upp fören lite senare idag.

Nu inväntar jag bror som just kört från Hässleholm, med kaka & blommor ska vi göra mamma lite glad på sin dag :) Därefter så tar jag steget utanför dörren och umgås med min söta vän Angelica!

Ingenting blir bättre om ingenting redas ut!


Avtryck
Postat av: Angelica

Du är FÖR söt Blodsyster!

2008-05-26 @ 13:12:39
URL: http://onda0nda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0