Update

Jag kände på mig att det var dags att uppdatera er lite även om jag inte äa på något direkt skrivhumör, då jag har lite måttligt ont i huvudet och magen :/
I vilket fall så kom jag efter många om och men fram i tisdags, jag skulle vart framme vid kvart över sex men icke, då satt jag fortfarande och väntade på att tåget skulle rulla ifrån Alvesta, förbannade SJ :/ Mellan Älmhult & Alvesta så var det skogsbrand och därför stängdes tågtrafiken av, fick vänta i Älmhult i ungefär 40 minuter innan det kom någon ersättningsbuss. Väl framme i Alvesta så finns det iprincip ingen information att suga åt sig "sätt dig på första bästa tåg som går dit du ska" jag lydde order och gjorde detta. Trots att jag tyckte att jag satte mig på ett jättebra tåg så fick jag sitta i Alvesta och vänta i ungefär 3 timmar, innan tåget gick iväg. Klockan nio var jag i Falköping och där blev jag hämtad, vilken dag.

Väl i Lidköping så åt vi donken och sedan gick vi hem till Andreas och Rebecca för att se på film, filmen var konstig och jag tror typ att jag somnade en stund, därefter gick vi hem och sov.
Igår gick vi en runda på stan för att Albin skulle hitta några fina byxor & en fin tröja, och visst gjorde han det :) Vi gick upp till Birgitta och drack lite kaffe (juice(a) och sedan så gick vi hem. På kvällen blev det taco & god dricka. Vi satt hemma i någon timma med Andreas, Rebecca, Signe & Nordström och sedan gick vi vidare till småbåtshamnen. Där var ungefär tråkigare än tråkigast så jag & Albin gick upp till Patrik istället där det var roligare folk & dricka. Vi traskade hemåt när klockan iaf hade passerat ett men somnade trots det på tok försent.

Idag tror jag bestämt att vi ska åka ut till Stig på revet och såäven sova där. Kan bli mysigt om det inte blåser storm för då är det måttligt jobbigt. Men kan bli skönt med lite lugn och ro :)
Nu ska jag se om mitt hjärta har vaknat.

På återseende

Avtryck
Postat av: =]]

Jag kom och jag gick, typ. Men nu är jag här igen.

2008-05-02 @ 09:11:23
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0