Vi ska ut på hajk, hajk

Ikväll ska jag vara en riktig camper, tillsammans med 6 st andra söta flickor :) Vi ska avverka vårt frilufsliv som ingår i Idrott & ledarskap, så klockan sex ska vi mötas för att cykla iväg till vårt ställe. Ser fram emot det för det var längesedan jag sov ute så, mysigt som bara den. Kommer förvisso säkerligen vara väldigt kallt och jag som ska sova endast i ett vindskjul :o Vilken utmaning :)

Tidigare idag har jag i vilket fall varit duktig och jobbat i någon timma, efter min lektion :) Och nu har jag varit och handlat med mamma inför kvällen. Snart ska jag packa ner lite kläder som lär behövas ikväll/inatt och ska även kolla igenom lite vad jag ska ha med mig till baby på torsdag, för imorgon finns det inte mycket tid.

Nåväl, imorgon ska jag förresten bli fin i håret :)
Nu ska jag kila ^^


Avtryck
Postat av: Angelica

kan inte bärja mig tills jag får se håret! :*

2008-05-28 @ 16:23:21
URL: http://onda0nda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0