Aldrig förut

Ingenting har någonsin gjort såhär ont i mig förut, jag har aldrig varit så ledsen och aldrig någonsin har jag känt mig så hjälplös som nu. Det finns ingen som kan förstå och det begär jag inte heller, för hade jag inte suttit i situationen själv så hade jag antagligen aldrig förstått någon annan.

Det finns inga ord som beskriver och just därför ska jag heller inte försöka.

Avtryck
Postat av: Linda

Ja.. oj så mycket gåtor det har varit det senaste. Men i ärlighetens namn så står livet still. Flygandet har mest att göra med att stå på egna ben, ingen psykologhjälp längre. Och lägenhetsletandet är ingenting akut. Mest en dröm och fler väggar och större ytor ;) Hur har du det själv? Kram

2008-11-09 @ 20:55:15
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0