Ett framsteg blir ett bakslag

Det finns en konsert jag skulle vilja besöka den 4 december tillsammans med min andra halva, dessvärre så är inte detta möjligt med tanke på att det är en vardag i Göteborg. Jag har ingen möjlighet att ta ledigt från skolan och dessutom så tror jag heller inte att min ekonomi tillåter ytterliggare en tågresa + konserbiljett såhär i juletid, då behövs pengarna till så mycket annat.

Dessvärre så känns det som att dagarna blir mycket kortare när det närmar sig jul, mörkret faller tidigt och det är jämt ruggigt ute. Dagens väder har resulterat i huvudvärk, magonten har också trängt sig på men den går förmodligen inte att beskylla vädret för.
Jag har fortfarande någon form av kaos där uppe i hjärnkontoret, jag försöker bearbeta denna och reda ut alla knutar, det tar dessvärre en evig tid och det finns inga garantier för att jag någonsin kommer att bli färdig. Så faktum är att jag istället får leva som den kaosflicka jag är omnämnd att vara.

Godkväll
förresten, det är på gång!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0