everyone could fake a smile

"Äntligen fredag" brukar vara min första tanke när jag vaknar, men idag var det bara "jag är trött, jag har inte sovit inatt, jag har ringar under ögonen, jag borde gå och lägga mig igen" men nej, då skulle jag skriva nationellt prov i engelska där jag inte ens kunde formulera de meningar jag ville få fram, men hoppet dör väl aldrig ut som man säger.


du är världens bästa människa och jag älskar dig v



Akustisk kväll på Pulsen var mysigt, fina vänner var på plats och det kändes skönt att det inte blev vildare än så. Vi hamnade sedan framför tv;n och kikade på singing bee. I skrivandets stund så har jag ångest över besluten jag måste ta imorgon, dessutom så är det Öppet Hus vilket innebär att jag måste infinna mig på skolan.
Säng, tv och mys med Enzo, ikväll är det de enda rätta, pussochgodnatt.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0