Hur jag än vrider & vänder..

..så blir det lik förbannat alltid skit.

Jag har aldrig varit den som håller käften och jag kommer aldrig att bli det heller, det jag tycker det säger jag men till skillnad från er står jag för det.

Dagen blev inte som jag hoppats och jag ska försöka ta nya tag imorgon,
Dessutom så har jag funderat men inte kommit fram till något direkt beslut, men i vilket fall funderar jag på att börja om på nytt med nya motivationer, nya projekt och detta isf även på ett helt nytt ställe- men vi får se!

Ikväll blir det favoritmat, godkväll!

Avtryck
Postat av: Linda

Hoppas du får en mysig kväll :)

2008-11-05 @ 20:41:58
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0