I'll the best you never had

Jag tror inte att det finns mycket som når upp till min irritation idag, jag kommer upp i tid, gör mig i ordning och allt det där som jag oftast inte varken har tid med eller orkar när jag bara ska till skolan. När jag väl kommer där på cykeln i blåsten så får jag veta att vår lektion är inställd vilket betyder att jag for vända om och fortsätta cykla i blåsten och nu är jag ledig till halv 1. Nu tänker många "men det är ju skönt att vara ledig" men nej, jag hatar att vara ledig när jag inte är inställd på det, för idag kunde jag istället haft sovmorgon och tagit god tid på mig istället för att stressa, jag blir så frustrerad och förbannad. Vilket har resulterat i att jag inte haft någon lust att göra något ändå..

Men i mina mörka tankebanor så lyser det ändå, för idag räcker det med att säga fjorton så blir jag glad,
du är den bästa i mitt liv och jag älskar dig. vvv



Jag tycker att denna bilden är mysig, och det ska såäven min kväll bli, för klockan sju kommer A!


Men innan dess ska jag ha lektion, städa och fixa ärenden i byn-
dessvärre får allt detta vänta till efter lunch, för jag har ingen lust nu.
(tänk om man kunde skylla på lusten utan att få dåligt samvete, men det får jag leva med idag)

Avtryck
Postat av: Ida

tack :) trevlig helg!

2008-11-07 @ 14:01:38
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0