Onsdagstrött

Jag har kommit på mig själv med att ofta vara trött, men trots detta så finner jag aldrig nog med tid för att göra någonting åt det. Och idag har jag bestämt mig för att försöka vara effektiv så då blir det heller ingen vila idag, eller om jag skjuter upp lite till imorgon jag är rätt duktig på det där.

I vilket fall det jag skulle komma till var att, jag blev så otroligt glad att Obama vann inatt- valvaka med Fredrik & Filip på kanal 5 och däremellan sappade jag visserligen bland de andra valvakorna i pauserna osv.
Jag har inte tid att sitta här, startskottet ska gå snart, jag ska i mysbyxor och ofixas sätta mig på sadeln för att cykla till skolan och ha någon timmes matte, därefter blir det fullt ös!

Vi hörs senare, tjo.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0