På tal om skönhetsideal..

..vi kom in på en förbannat intressant sak på svenskan idag, det här förbaskade skönhetsidealet. Även om det inte blev någon större diskusion idag så vill jag lova att jag hade speedat upp mig, vilken korkad värld vi lever i egentligen, alla är så uppskruvade och jag blir ibland nästan ledsen för andras skull för att de tror att det räcker med pengar och rätt kläder. Men synd söta flickor, det är inte ens hälften av det som får dig att leva, jag är förbannad på den värld vi lever i idag- iaf gällande just detta. Att vara tonåring är idag inte som det ska vara och det gör mig nästan rädd!

Men från det ena till det andra, jag & Tanja fick spel på historian idag när vi fick beskedet om vår kära Bosse, vi kände oss nog nästan löjliga men vi börajde gråta samtidigt som vi skrattade åt varandra. Dessutom så fick jag en dålig start på dagen och den blev inte bättre så jag lugnade min nerver med en promenad i det kalla höstmörket med två styck hundar och en styck mamma.

Nu är jag ledig i två dagar, eller imorgon måste jag till skolan men egentligen är jag ledig om man nu säger så. Dessvärre så har jag ett berg som jag måste börja bearbeta, egentligen på momangen men det startskottet går först imorgon för ikväll ska jag äta god mat och bara vara. Borde packa upp höstlovsveckans packning, knasigt att det alltid är tråkigare att packa upp ;/

Godkväll!

Avtryck
Postat av: Linda

Hehe, kanske inte. Jag involverar mig bara i sånt som jag tror kan ge något ;) och det tror jag att det här gör. Helt klart!

2008-11-04 @ 20:49:05
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0