Prinsen & Prinsessan

Det var en gång en prinsessa som bodde djupt inne i de skånska skogarna, hon väntade på en prins som inte ens bodde i Skåne...

Det finns en fortsättning, men den är hemlig just av den enkla anledning att sagan precis har börjat (den har pågått i över ett år, men först nu blir den skriftlig), det enda jag vill säga med det är att jisses vilken fantastisk karl jag har, som jag älskar honom!

Det är måndag igen, en ny vecka (som bör innehålla nya krafter m.m, men så är inte fallet) verkligheten är åter igång och jag känner mig inte särskilt motiverad till de olika vardagsrutinerna igen. Jag räknar redan ner till jullovet, som infaller om ca 7 veckor, det känns långt bort men trots det så är det inte så värst länge kvar, underbart.

När jag tittade sista gången på klockan inatt så var hon över fyra, vaknade till vid 6 och kunde därefter inte somna om riktigt men trots det så kom jag knappt upp men nu sitter jag här livs levande. Hade bestämt mig för att ta en liten vilopaus efter skolan, men precis när jag håller på att slumra till så klampar det såklart in folk genom dörren, efter en tid så bestämmer jag mig för att gå upp i sängen men Enzo medgav ej att jag fick sova för han ville busa vilket nu resulterar i att jag är trött men inte sovtrött.

Ikväll är det Prison Break och som trogen följare så ska jag kika på detta även ikväll, därefter brukar jag ha svårt för att trycka på rätt knapp vilket oftast resulterar till att klockan springer iväg :/ Tur att jag kan vila upp mig Onsdag & Torsdag, eller kanske inte Onsdag men iaf Torsdag! :)

Känns dumt att säga det, men jag vill nästan ha lite helg :/
Nu ska jag leta upp recept, någon dag ska jag ta fram mina bakmagier! Adjö

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0