Söndagstrött

Efter några om och många men så beslöt jag mig för att följa med på fest igårkväll om jag gjorde rätt eller fel vet jag inte, men det var inte överdrivet roligt även om jag fick träffa massa bra folk. Stundvis bra men stundvis även sämst, tyvärr. Tråkigt att det spårade ur och om än tråkigare att jag gick hem, ingen nykter människa skulle göra detta, eller inte i de kläder och den kyla iaf.


det är ju bra att man bjuder på sig själv för att lätta upp stämningen iaf

Kvällen blir mer lugn än vild, jag ska snart lägga mig i badet och i övrigt så blir jag förmodligen fastklistrad framför tvn.
Det blir pizza & gott ikväll, det förtjänar jag nästan - eller kanske inte egentligen, men det spelar ingen roll om 100 år.
Godkväll!

Avtryck
Postat av: Linda

Låter som ett ganska skönt val, trots allt. Jag har haft en likadan helg och måndagen börjar tydligen likadant. Jag är under isen idag. Men läget är snart under kontroll igen. Kram

2008-11-17 @ 10:54:56
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0