Vinterlandskap..

Klarblå himmel, solen strålar, marken är vit och det är fredag, är det inte för bra för att vara sant?
Jag har längtat som en galning efter denna fredag, dels för att jag visste att arbetet skulle vara ur världen till dess och dels för att jag ska träffa A, som jag inte träffat på två veckor ni v

Dagen ser lovande ut, det kommer att bli en mysig kväll ute på revet. Det enda jag hoppas på nu är att tågen håller tiderna så att jag inte blir försenad, för en försening förstör hela resan och det för med sig att min kväll blir förstörd, allra helst när det är så kallt. Men nu ser vi positivt på det hela : )

Lite smink, en macka och en promenad till skolan för att göra lite nytta, klockan fyra går tåget.
Trevlig fredag gott folk!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0