You are not better than me

Gårdagens msn-koversation gjorde mig blödig och ibland kan jag nästan hata mig själv för vissa beslut man tar i livet, eller möjligen som andra tar jag vet inte riktigt hur man ska uttrycka det för idag finns det ingenting att göra åt denna sak och ibland borde man ge saker en andra chans innan man avslutar helt. Jag fick inget besvarat och det är nog det som gjort att jag fortfarande inte har släppt det.

Nog om gamla tider idag är en ny dag som har varit fullspäckad av regn och andra saker som varit mindre roliga. Dessutom så är det väldigt komiskt att den kurs som ska lära mig att behandla stress har fått mig stressad in i slutet och än är det inte över, jag längtar till min sista lektion det lovar jag.

Ikväll ska jag & mamma besöka Lena för någon visning? Antagligen är det inget för mig  men bara att komma bort lite från mina rutiner som har tagit fasta nu lättar lite på trycket. Förresten så fick jag en bra nyhet idag, allt är nedlagt och det gör mig lite extra glad. Synd bara att idioter alltid kommer att vara idioter.

Nu borde jag göra mig färdig om jag ska komma dit utan att se ut som ett troll.
Förlåt, det är luddigt- jag är luddig adjö!


Avtryck
Postat av: Petra

Förlåt! Skönt att det är nerlagt puh



Pussipuss

2008-11-18 @ 22:52:42
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag klarade det, jag har faktiskt haft en helt underbar dag. Alla barn verkade känna på sig att jag haft det tufft och var extra snälla. Sjukt skönt :) Hoppas du mår bra. Kram

2008-11-19 @ 21:23:44
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0