You give love a bad name

Till ljudet av gamla låtar så försöker jag att reda ut allt trassel, hitentills har det gått bra men plötsligt uppstod ett berg som jag inte vet hur jag ska ta mig över, tills det att jag kommit på en lösning till det så trycker jag på pausknappen och om några dagar är jag förhoppningsvis över :)


du är speciell, glöm aldrig det v


Efter många om och men så hittade jag till sist kläder att ha på mig på lördag, jag trodde näst intill att mamma skulle krevera efter allt mitt tjat om detta med kläder. Dessutom så kom jag efter att klädproblemet var löst med att nytt problem, skor? Det hela slutade i vilket fall med att jag stoppade ner ett par tjocka strumpor för att fylla ut ett par något förstora skor, men vad gör man om man inte har något? Jag använder inte klackskor vardagligt och anser det därför onödigt att köpa ett par nya, bara för på lördag!

Jag avrundar kvällen med lite mat och tv, imorgon är det sovmorgon och efter skolan beger jag mig till staden där mitt hjärta befinner sig, godkväll!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0