Det bor ett monster inom mig

Ibland så tror jag att mitt innersta är ett monster, ett stort grönt monster som gör allt för att brinna upp, ibland känner jag lågorna och som de värmer, usch!

Idag har varit en dålig dag, en riktigt dålig dag. Natten var lång och jag kom inte i säng fören alldeles för många timmar försent vilket imorse resulterade att jag inte visste vem jag var, vart jag befann mig eller ens att jag skulle gå upp så där låg jag chockad över att klockan passerat halv 8.

Jag somnade bums när jag kom hem från skolan, jag som skulle göra en massa. Nu har jag ont i hela kroppen och mår sämst typ, jag är tjurig riktigt jävla tjurig, alla mina planer har gått rent åt helvete och jag har inte ens lust att spendera mitt lov någonstans, jag skulle kunna strejka på en stubbe i skogen och tjura mig veckan igenom, jag är ju som jag är.

I vilket fall så ska jag ta mig ner till gymmen klockan 20 och hoppas på att det gör mig lite piggare men innan dess måste jag kolla igenom lite saker. Denna veckan kommer att bli hektisk och jobbig, ska bli skönt när den är över det kan jag lova!

Av alla idioter står jag först i kön,
till att få ett helvete!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0