Du är min hjälte för du vågar vara rak

Tisdag för/eftermiddag och jag är fortfarande en sängliggande sjuklning, mitt huvud känns större än tidigare dagar och febern har stigit och som grädden på moset så gör nu även hostan ondare- förbannat skit.
Och eftersom att febern inte vill släppa och jag måste orka med internatetn från 16.00 idag till 15.00 imorgon så får jag vara hemma från historian, för att ens ha en möjlighet att orka med. Dessvärre så får jag sån förbannad ångest när jag missat viktiga lektioner :/ Det går inte vara sjuk eller ledig utan att näst intill bli fullkomligt deppig, för att inte hinna/orka med.
Jag är trött på skolan, riktigt trött- så många krav och så många måsten, helst av allt skulle jag vilja ställa mig framför alla idioter och elda mina böcker och bara gå där ifrån för att vara fri. Men så fungerar det inte riktigt, för då får jag väl stå i en korvkiosk resten av livet. Fyf'n, livet är mäkta komplicerat- ge mig frihet!

Nåväl, dagen till ända så finns endast en positiv sak att nämna, jag & min underbara A har 13 månader idag. De bästa månaderna i mitt liv och även de mest lärorika, just när det gäller kärlek. Och imorgon kommer han till mig och spenderar resten av veckan här, som jag ska pussa honom när jag är hemma från internatet- min älskling.

Nej, nu måste jag snart setill att packa ner det som krävs för internatet med stresshanteringen och därefter duscha, ta en tablett och vila till dess att Matilda & hennes kära mor hämtar upp mig.

He en trevlig dag & håll tummarna för att jag & min feber ska överleva kvällen, natten & morgondagen.
Avslutar dagen med en bild, vi hörs imorgon!


kärlek v

Avtryck
Postat av: Sara

Känner mig jättedum, men jag måste nog banga tyvärr. :/ Däremot kan du kolla med velvetkiss.blogg.se (: Hälsa från Sara ^^

2008-10-07 @ 16:51:17
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0