Du har aldrig varit så långt borta som nu

Något av det värsta jag vet är när gamla vänner praktiskt taget sådana som varit hjärtat så nära att det nästan är förbjudet inte har stake i kroppen till att gå fram och hälsa, sådant gör mig riktigt förbannad och jag kan störa mig på det en längre tid.

Ikväll var det decibel på bio borgen och där infann jag mig klockan 19 tillsammans med Kristin, träffade lite sött folk och lyssnade på banden som spelade. Mest lokalband men även några utomstående, jag har mina favoriter av dessa och ett av de band ska till balders den 8 nov, men då är A här och vad ska jag lura honom med för att han ska följa med dit? Ingen som vet och antagligen ingen som kan!

Fredagarnas skoldag brukar vara fruktansvärt seg, men dagen i övrigt gick måttligt snabbt med en tyskalärare som inte ens på svenska kan förklara, utan hon tar till danska vilket bara för en att skratta. Dessutom så bestod Historian av egetarbete å hör & häpna, jag blev färdig idag och behöver därför inte gå dit onsdagen efter lovet som han isf lovat mig, men ibland kan jag vara snabb, dessvärre så vet jag inte än vad detta resulterar men tids nog så får jag veta det och man slutar aldrig hoppas.

Mitt huvud gav vika under kvällen men det har jag styrt upp med en tablett, tänkte snart gå och lägga mig framför tv;n, imorgon har jag en del att göra- rensa garderob, städa, räkna matte m.m. Wish me good luck, helst vill jag bara ha en lugn lördag men jag får aldrig som jag vill.

Idag är förresten en jobbig dag, jag har tänkt tillbaka ovanligt mycket och du ska veta min ängel,
jag saknar dig, men jag vet att du har det bra där uppe i det blå! v

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0