Ingenting har någonsin varit mer fel

Jag saknar Kent-konserterna, som de förgyllde kvällen, älskar att stå i extas framför den och bara sjunga med!

För första gången i mitt liv har jag sett Hamlet, eller jag har inte sett den färdig men vi började med vår Svenska B idag och startar kursen med den, ska se färdigt nästa vecka. (startskottet till renässansens litteraturhistoria, intressant va?) Egentligen är det rätt konstigt att jag inte sett den med tanke på hur känd den är osv, tycker i vilket fall att den är jättebra och längtar nästan lite till nästa tisdag :)

Mitt huvud är flera veckor efter känns det som, jag har en hel del halvfärdigt som jag ibland undrar om det någonsin kommer att bli helfärdigt, allt är upp till mig själv men jag är ju inte vem som helst, utan jag är ju jag och de är just det som är problemet.
I vilket fall så funderar jag på att ta en tripp till skolan imorgon, göra F, R och kanske K (?) sällskap i ett försök att hinna ifatt lite, hade helst sett mig slippa Onsdagen efter lovet men ibland finns ingenting att be för helt enkelt. Hade egentligen behövt sovmorgon imorgon för både min kropp & själ, men ibland får man helt enkelt gå emot sinnesstämningen men det är inte onsdag ännu och jag brukar vara duktig på att ändra mig när jag väl ligger där, vi får se.

Eftersom att huvudet bankar på ett smärtande sätt så ska jag bara invänta maten och sedan lägga mig framför tv;n, förresten så väntar jag på att ytterliggare en tand ska trilla ut nu, han är så söt som springer med halvsnea tänder som dinglar och har sig :) Desto mindre söt är han när han gör ohyfsade saker inne, men det är en annan femma.

Nu vill jag ha lov, vi hörs!

Avtryck
Postat av: Linda

Tack, jag är ännu inte nöjd men den får sitta så länge ;)

2008-10-14 @ 22:08:04
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: malincatrin

Svar: Tack så mycket! Kul att någon lägger en röst på mig :) Det glädjer mig verkligen. Blir lika glad varje gång någon lägger en röst på mitt bidrag :)

2008-10-15 @ 16:30:55
URL: http://malincatrin.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Kent konserter kan jag inte ordna men en länk till ditt bidrag och en länk till din blogg.



Historien Enbart en viskning som du var med på har nu publicerats. Läs och länka gärna om du vill!



http://enbart.blogg.se/2008/october/081015-enbart-en-viskning-nr-2.html

2008-10-16 @ 04:22:36
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0