Jag har lätt för att hoppas, men blir alltid besviken..

Jag hade ställt in mig på att gå till skolan imorse, jag hade ställt klockan för att gå upp men när klockan väl ringde var huvudet tyngre än ett betongblock och när jag tog febern så var den fortfarande kvar, förbannat med. Och jag har svårt för att sova länge när jag är sjuk, istället sover jag i omgångar- till skillnad från sovtutan som ligger där uppe och sover, sjuk & söt. Men när klockan närmar sig halv 1 så proppar jag i mig febernedsättande piller och pallrar mig till skolan för att inte missa ytterliggare 3 timmar av Historia B, jag har svårt för det där att hamna efter. Så jag får helt enkelt försöka vila när jag är på hemmaplan igen vid halv fyra!

Ikväll hade vi planerat mys med Emellie & Fredrik, äta ute och sedan gå hem och kränga gottis framför idol. Frågan är hur de blir med det nu när båda fortfarande ligger sjuka. Men efter ett par piller så ska nog även det gå, är ju inte särskilt ansträngade, bara jobbigt att försöka vara social när man mår pyton. Men jag har inte dött av det förut så ska förhoppningsvis inte göra det idag heller! :)


Avtryck
Postat av: Mellis

svar: usch vad jobbigt att vara sjuk men hoppas du blir bättre så att du orkar med det ni planerat att göra ikväll :)

Låter mysigt att äta ute, :)



Jo med mig är det bra,

men ruggigt trött så ska nog sova en liten stund snart.

2008-10-10 @ 10:59:36
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0