När tiden flytt och åren gått..

Enzo är sötast, han håller på att tappa sina valptänder (har redan tappat två st och jag kollar hela tiden ifall jag kan hitta någon som jag kan spara) och just nu ligger han i sin lilla blågröna blommsäng, jagar och morrar på sin egen svans. Vilken sötnos han är, vår bebis! :)

Gårdagskvällen blev riktigt trevlig, mysigt åsådär.. Även om ingen mådde helt 100 men det gick ändå :) Idol var sådär och jag hade hellre sett att en annan tjej åkte ut, som vi inte alls gillade i soffan igår- men det blir inte alltid som man vill så är det bara.

Ikväll ska vi spendera tiden med en av världens bästa människor, världens mest saknade & älskade Angelica. Var längesen och som jag längtat efter henne, om 10 minuter ska vi vara vid borgen för att möta upp henne så jag tror bestämt att det är dags att väcka min söta Albin som för tillfället har slocknat i sängen!

Godkväll


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0