och till sist så rinner det över..

..oavsett hur många gånger man tömmer så täpper det till sist ihop och då är det fullkomligt stopp.

Det blev trevligt igår, Angelica följde med hem, vi fastnade framför tv;n och klockan passerade 00 innan hon började sin promenad hemåt.
Albin åkte hem i eftermiddags och jag försöker nu få tag i honom för att höra så att allt gick bra (låter som en mamma, men jag är bara en söt flickvän) men hans telefon är avstängd och han vet antagligen inte hur man sätter på den igen- blir galen när jag inte får tag på folk.
I vilket fall så bytter jag ord om livets meningn med min kära vän Amela, det blev inget långvarigt och jag trillade ihop i sängen och orkade inte göra någonting.

Jag är trött (inte sovande trött) och känner mig bara allmänt- blö.
Så ni kan ju gissa var jag befinner mig under kvällen, en dusch och lite mat skulle inte skada.
Denna veckan kommer att bli jobbig, dessutom ska jag vara utan min kärlek i två veckor- hatar det.

Godkväll & på återseende.

Avtryck
Postat av: Linda

Jag hoppas du får en bra vecka.

2008-10-12 @ 21:13:21
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0