You are my star and my hero

Det blev en liten förändring, jag fipplar fortfarande men sålänge får det vara såhär!

För att gå på magkänsla så kändes historian inget vidare, men man får alltid hoppas. 1 av 3 prov denna veckan är avklarade, imorgon har jag mitt andra klockan halv 1, jag har mina aningar om hur det går men det vore kul att förvåna sig själv ibland. Jag är trött, jag är hängig, jag är arg och jag är tjurig- jag passar inte riktigt in för tillfället och det gör mig förvirrad.

Jag skulle behöva gräva ett hål att krypa ner i för ett tag och gömma mig, dessutom är det en massa tjaffs överallt och hela tiden. Ta mig bara här ifrån så blir jag glad.
Mat och ta tag i en del, sen blir det tv och säng!

Det märks så väl när jag inte är i toppform, fifan vad bloggen blir kass- adjö!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0