Allt förändras fast ingenting händer..

Det blev en omtumlande helg med många känslovrak och sinnesförvirringar, jag håller helst portarna stängda efter helgens händelser jag tänker endast uttrycka mig med att jag är riktigt besviken när människor visar sig vara helt annorlunda, trots år av vänskap. Jag är nog besviken än både dig & er.
Mitt hår är förresten borta och även detta med tanke på helgens bravader, jag är ledsen över detta, jag har småbulor i hela huvudet och allt ser ut som en katastrof, detta innebär att jag måste lägga uppmot 1000:- kronor hos frisören för att se någorlunda normal ut igen och detta kommer jag inte att göra eftersom att jag tvingas ha kort hår. Pengar som jag skulle kunna haft mycket roligare för med tanke på att det inte är jag själv som orsakat detta!

Skoldagen har varit jobbig, huvudet har varit tungt & mina tankar har varit på helt andra håll än där de skulle. Som tur är så är det bara imorgon med, sen är det två dagars ledighet som jag förvisso kommer att behöva ägna åt plugg, men det tar vi först då.

Klockan 20.00 ska jag befinna mig på gymmet där jag & Fanny ska på Afropowerdance med tanterna, jag är inte taggad men trots detta så kan det nog bli roligt. En bit mat snart och sedan en vilopaus.

Mitt i detta kaos så är det väldig tur att jag har världens bästa pojkvän, A <3

Avtryck
Postat av: Linda

Allt bra här. Och du, keep your head up. Livet är inte så allvarligt egentligen ;)

2008-09-22 @ 22:17:52
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0