Efterlängtade fredag..

Trots att jag nästan hade helg mitt i veckan med två dagarslyx av ledighet så kändes det som vilken vardag som helst och vardagar är ständigt tråkiga.

Jag var uppe med tuppen idag och hade verkligen tid på mig, synd bara att när jag kommer till skolan har vi ingen lärare, först blir man så irriterad för det är jämt strul med honom men när det senare visade sig att han faktiskt är så illa vid sig att han ligger på sjukhus så fick jag nästan lite dåligt samvete, så blommor ska det fixas är det nästan bestämt.
Eftersom att jag fick några timmars extra ledigt där så började jag & mam med en skogspromenad på morgonkvisten och gissa vem som älskade det? :) Jo Enzo såklart, blött&högt gräs är livet, allra helst om man får springa lös!

Tåget avgick 11.03 med historiagruppen för att se utställningen om Pompeji, visserligen var det mer intressant än vad jag väntat mig, men ack vilken tråkig guide vi hade- inte värt 500 spänn, även om det inte var vi som betalade det.
I vilket fall så fick vi såklart ledig tid över eftersom att tågen går så knasigt som de gör :/ Men vilken rolig dag vi hade, jag gjorde bort mig gång på gång, men det bjöd jag på :) Jisses vilken bra klass jag har egentligen!

Somnade bums och vaknade för en stund sedan, nu har jag gjort mig i ordning och ska snarast sätta mig bakom ratten för att övnignsköra till Älmhult för att hämta Albin :) Vi ska ta en snabbis inom IKEA innan vi återvänder hem och där hoppas jag på att hitta gardintyg till A.

Nej klockan tickar och min mage kurrar!
Trevlig helg.

Avtryck
Postat av: Linda

Haha, även jag är hyfsat sliten. Hoppas vi får en underbar helg båda två då =) Kram

2008-09-26 @ 19:33:58
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0