Fria vägar ut

Påträngande huvudvärk, speedad dag och nu känner jag mig mest bara stressad, jag hatar sådanahär dagar. Och då tänker ni, stressad och du sitter här? Svar ja, jag orkar inte ta tag i alla måsten idag, precis som alltid så skjuter jag fram det ytterliggare. Visserligen finns det saker som verkligen måste göras idag och då kör jag på mammas motto; natten är lång!

Har varit en snabb vända på IKEA och jag hittade superfint presentpapper, så nu kan jag ge bort mina presenter med gott samvete på söndag, dessutom så hittade jag matchande snören. Jag åt korv, vi storhandlade på willys, en promenad senare med Enzo så landade jag här.
Dessutom så har jag varit uppe hos pappas kusin och kollat på färg som till Albins rum, nu tycker jag han får komma till datorn och bekräfta att jag får ta de färgerna (a) för han sa ju trots allt att jag fick bestämma.

Jag är slut i huvudet och jag behöver sömn, men denna helgen kommer inte att bli lugn.
Adjö

Avtryck
Postat av: Linda

Men taco är inte alls illa ;D

2008-09-04 @ 20:26:41
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0