Jag vill inte tänka framåt, men är livdrädd att fastna här

Jag känner mig så bortskämd när jag är med A, först och främst så kan jag lägga datorn i knäet och ligga hur bekvämt som helst och sedan bara skriva precis vad jag känner för, jag behöver inte sitta på en hård stol i ett upptänt rum, sängen passar mig perfekt.

Min dag har varit helt och hållet upp och ner, allting har gått tvärtemot hela dagen och det har gjort mig galen. Så ni kan ju gissa om jag varit på humör ikväll? Svar nej!
När Albin, Jörgen & Tina kom satt jag och var social över middagen därefter lade jag mig inne vid tv;n och somnade en stund, väcktes och nu ligger jag här uppe i sängen.
A, mam och sis är och lämnar all dricka till imorgon så jag känner mig rätt ensam och då är det ju tur att jag har Enzo som är så närgången, söta hund :)

Nej, jag behöver sömn så att morgondagen blir bättre, men nu vet jag att jag inte kan somna, så om en stund ska jag istället kolla på svensson svensson, men först vill jag A ska komma hem och ge mig en puss.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0