Vi står vid er sida, vi ska se till att ingen glömmer..

Planerna gick i kras, jag fick inte gjort det jag skulle vilket kommer att resultera i att morgondagen måste gå i minst 1000km/h, jag önskar mig själv lycka till och hoppas på att jag ska klara det.

Ska snart äta en måltid med min favoriträtt och därefter ska jag avsluta kvällen i sängen framför tvn, först idol och därefter seriestart oskyldigt dömd.

När jag är återställd så kommer bloggen att ta en annan fart,
adjö!


Avtryck
Postat av: Linda

Åh, du underbara sötis. De där orden värmer verkligen. Tack så jättemycket. Du verkar vara minst lika rar.

2008-09-24 @ 20:57:08
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Käärstin

åh, jag har inga pengar på mobilen och just nu vet jag inte riktigt vart jag har den :S

Men nej, jag har typ inte pluggat ngt alls idag ><

Lite musik, men det har ju inte du,

Puss sööt!

2008-09-24 @ 21:55:16
URL: http://wiildchiild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0