When I kissed the teacher..

Jag är nästan förvånad själv men jag sitter och verkligen diggar till Abba's låtar, efter lördagens konsert så har jag blivit lite sådär smått såld. Har visserligen alltid tyckt om låtarna, men inte så att jag kunnat lyssna sådär på dem men visst ska man förvåna sig själv ibland :)

Jag hade bestämt mig för att vara riktigt duktig idag och ta tag riktigt i historian som ska vara med i väskan imorgon, till en början gick det bra men sedan förstod jag inte, efterbliven som jag känner mig. Och eftersom att ingen är någon direkt höjdare på det där med historia så får jag helt enkelt vara den som inte är färdig imorgon och iställt fråga efter hjälp, känns sunkigt men vad gör man.

Jag börjar inte fören halv ett imorgon eftersom att jag ska vara så duktig att jag utför ett eget simpass någon gång innan idrotten är slut för denna terminen, men med tanke på att simhallen är stängd i iaf 3 veckor så får detta vänta lite :/ Men ja, någon dag får jag väl tummarna ur :) Ska iaf bli skönt med sovmorgon, tror att jag behöver det.

Ska snart lägga mig i sängen med lite gottis och kika på svensson svensson.
Godkväll!

Avtryck
Postat av: Linda

Åh, tack babe!

2008-09-16 @ 19:07:52
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: fanny

ronja, jag ska med tanterna på afrodance på måndag igen, haha (; det är loojt men roligt. du kan väl följa med? <3 / fanny.

2008-09-16 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0