Änglar finns och du är en

Att jag inte var där idag betyder inte att jag inte tänker på dig,
att jag inte var där idag betyder inte att jag inte är med dig.
Hade det funnits en bredare ekonomi och ett billigare SJ så hade jag suttit på ett tåg i ottan för att sedan få ta farväl av dig som ett avsked men nu talar allt emot mig och jag är otorligt ledsen att jag inte var där.
När jag är tillbaka i Skåne så kommer jag till dig, hälsar på dig med blommor och lyssnar till din tystnad.

När jag ändå är i svarta spår så kan jag passa på att avreagera mig på människor som har mage att utnyttja en annan människas bortgång för uppmärksamhet och någon sorts överlägsenhet, det gör mig så arg och ledsen att man kan vara så respektlös mot familj & vänner. Att denna människa dessutom är någon i min närhet gör nästan ont i mig, jag kunde aldrig tänka mig en sådan sida hos någon av mina vänner, det är inte mänskligt att göra så och efter detta så vet jag inte om jag längre kan kolla dig i ögonen, det gör ont i mig.

Dessa ord ser jag som mitt synliga avsked till dig för mer än detta delar jag inte med mig.
Jag lovar att det finns saker kvar att säga, göra & upptäcka
vänta & se, du har bara kommit till en ny värld dit vi alla en gång i livet kommer!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0