Glad Påsk

Tiden har stått stilla. VI har varit på nya äventyr, jag har trillat i vänern med kläderna på, det var inte alls så kallt som jag hade föreställt mig. Mysiga promenader på stan, glass med Evelina. Hemmakvällar med Albin och alldeles för mycket godis. Bebisspråk, inlines och trogna människor. Grillad korv, soldyrkare på bryggan och livemusik. Fina gester i form av röda rosor, jag trivs som fisken i vattnet, märks det?

I eftermiddag äter vi mat i Källby och ikväll har vi myskväll, tiden där emellan hoppas jag på ett nytt möte, men än är inget som  är spikat.
Imorgon åker jag hemåt till skåne igen, jag har haft ett suveränt lov, det är synd att tiden ska ska gå så otroligt snabbt men samtidigt kan det vara skönt att få lite rutin på vardagen, en del av mig kräver det.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0