Jag vet att du har det bra, jag vill bara försäkra mig

Helgen bestod till mesta dels av katastrofen kändes det som, men mellan varven infann sig ett lugn och då var det tankarna som blev kaoset. Någonstans i detta så trivdes jag trots allt med strossandet i sommar solen på Stockholms gator.

Idag känner jag mig nästan redo med minst en fot stadigt på jorden igen, en del av mig irrar fortfarande omkring i gamla banor men jag är säker på att även jag snart är fulländad.
Bloggen kommer att gå på halvfart, dels för att vädret är underbart och dels för att jag själv har en del att hitta tillbaka till.

Vi hörs när vi hörs & jag hoppas att ni har det bra!


Avtryck
Postat av: Linda

Babe! Fullbokad idag. Kan vi höras på msn sen? :)

2009-04-08 @ 16:12:39
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0