Under alla högar, finns det någonting kvar

Ibland krävs det en tystnad för att uppskatta det som finns utanför, livet är skört men det ska inte göra dig rädd för att leva.

Psykologiprov har skrivits, Albin har kommit & Albin har åkt, vi har rullat inlines på gatorna runt omkring, vi har haft eldiga diskussioner som fick mig i säng och ännu en gång har jag insett hur lyckligt lottad jag är.

Imorgon åker vi till Stockholm, jag ser inte fram emot det och vill helst av allt ha torsdag direkt.
Vi hörs senare i veckan, då lovar jag att komma tillbaka som den eldiga själ jag egentligen är,
för tillfället brinner jag inte och känner mig mest vilse!

Gå i frid.


Avtryck
Postat av: Linda

Vad bra ;) Jotack, jag har väldigt mycket omkring mig men jag mår strålande. Hur har du det? Kram

2009-04-21 @ 15:02:48
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0