All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge

Kan inte tänka klart och orden kommer inte rätt. Onsdag är en ledig dag men jag har trotsat mig själv och cyklat till skolan, jag hoppas att det inte blir någon vana. Det känns skönt att ha klarat ut en början, nu ska en projektplan skrivat och sen är det gasen i botten för att jaga ett bra resultat.

Ikväll har jag ägnat några timmar åt kära vänner, snart lägger jag mig i sängen och hoppas på att tv;n sänder något bra.
Kreativiteten är noll och därför tog det stopp med min design, more to come. Önskar att jag landar snart, det har varit ner väldigt länge nu och jag behöver en liten kick för att komma vidare i alla projekt.

I'm back, soon! Puss så länge.


Avtryck
Postat av: Ida

åh tack snälla rara :) hoppas du tar dig upp snart och att det går bra med alla projekt. sitter själv med plugg nu och vet att det inte är det lättaste, men man får göra det bästa av situationen... bamsekram.

2009-08-20 @ 22:10:38
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: isabell

hejsan, jag har frågestund i min blogg just nu så ställ gärna nån eller några fråger :)

2009-08-21 @ 15:49:53
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0