Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk

Igårkväll kapitulerade datorn men idag är den kapabel till att fungera igen, såfort alla bilder ligger på CD-skivor så blir den inskickad till farbror doktorn och återfår förhoppningsvis ett normalt liv utan en massa spratt.

Helgen har varit mysig men snabbt förbi, A är på hemmaplan och jag sitter återigen i skolbänken, för tillfället mot min vilja men jag vet att det är ett måste för att ta steg i rätt riktning. Dagarna går på rutin och jag är inte bekväm med alla måsten som ska göras, next to come ett arbete som ska lämnas in på fredag om konflikten mellan EU & turkiet och en redovisning i filosofi. Har inte riktigt förstått hur vi år efter år har lyckats få ett fullspäckat schema trots att vi ska läsa precis lika många timmar som de andra, som haft lektionsfria eftermiddagar eller förmiddagar tidigare år.

Ikväll har jag hört att det ska vara en sevärd film på TV så innan mörkret faller bäddar jag ner mig framför sängen och inväntar nya krafter för morgondagen!

Avtryck
Postat av: Linda

Bosätter du dig här har vi massa tid för förlorat kaffe. Vart jobbar Albin, förresten?

Jag har inga problem med pendlandet. Inte mentalt. Inte än :) Jag tror det kommer bli toppen! Kram

2009-08-24 @ 22:29:05
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0