När du vunnit, kom ihåg mig då

Lata dagar i solen, med bad, barnpassning och båt. Vi har grillat och firat födelsedagar, vaknat till underbara vyer utöver Vänern och dessuto lagt oss till detsamma. Druckit god dricka, badat badtunna och stött på nya själar och gamla bekanta. Vissa människor lever upp till mottot: när alkoholen åker in så flyger vettet ut, synd för er. Vi lät Winnerbäck ta över i någon timme, där satt vi hand i hand och sjöng vartenda ord rätt tillsammans- jag har minsann aldrig varit varken lyckligare eller säkrare.

Brainstorm och känslor jag inte riktigt själv kan reda ut, idag rinner tårar för minsta felaktiga ord. Det är jobbigt och jag vet att det fortsättar.. Tills dess att känslorna är stabila och orden kan komma rätt så förblir jag svävande..


Avtryck
Postat av: Ida

tack så jättemycket :) jag hoppas verkligen att jag ska kunna hitta tillbaka och hitta nya sätt att utvecklas på, har känts som att jag stått still ett bra tag och inte vetat hur jag ska komma vidare. jag uppskattar verkligen dina ord :) kram

2009-08-10 @ 00:08:13
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0