Julstöket närmar sig sitt slut

Jag gömmer mig mellan raderna och förlorar mig bland orden.
Jag har haft en väldigt mysig jul med en hel drös av fina själar.

Stundvis har det varit blandade känslor. Någon nära har saknats och i bakhuvudet har julen inte varit detsamma.
Ännu ett år har passerat sedan två kontinenter möttes av gott och ont,
det är nu fem år sedan hon slutade göra fotspår på vår jord och det finns alltid en tanke.

Säker som hos många andra så har förkylningen tagit mig med storm och jag hoppas innerligt att den flyger sin kos innan nyår..

Avtryck
Postat av: Linda

Så någon fattas dig också. Tro mig. Jag vet hur det känns.

2009-12-27 @ 14:41:38
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0