09.02.11

Imorse tog jag mig friheten att skippa körkortsteorin och istället fixa den hemma till nästa gång, för jag var så duktig och gjorde två mappar förra gången så jag låg kvar i sängen med A istället.
Efter en god frukost så tog vi bilen till IKEA och gjorde lite ärenden som skulle fixas, därefter hade jag körlektion och sedan följde vi med storebror på ishockey som dessvärre inte gick så bra.

Snart ska vi fika med mam och därefter ska vi mysa ner i sängen och kika på Benjamin Bottons...
Imorgon har jag sovmorgon och efter 3 timmar ShB så är det sportlov och tidigt på fredagmorgon sätter vi oss på tåget för att åka till stan.

Har aldrig riktig förstått varför jag blir en sämre bloggerska när jag har A närheten..


Avtryck
Postat av: Linda

Hur länge stannar ni då? :)

2009-02-12 @ 09:33:34
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0