Att aldrig ge upp

Gårdagen blev bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Efter en utsökt pizza åkte vi i regn & dimma in till krstd, efter den milslånga färden mumsade vi godis och njöt av en otroligt bra & välgjord film mammut, därefter satte vi oss i bilen för att åka tillbaka hem, fortfarande något dimmigt men hem kom vi och detta efter många om och men. Kvällen avslutade vi tillsammans med två hundar som tvunget skulle ligga i sängen, så inatt har vi sovit fyra stycken i min lilla 1,40 säng :)

Eftersom att jag på min nästa körlektion (läs: på onsdag) ska ha lektion i att backa så skulle pappa försöka lära mig att backa runt gathörn, detta gick dessvärre inte som jag hoppats med tanke på att snön hade täckt varenda linje och det fanns inga trotoarkanter utanför byn (läs: hade jag försökt mig på detta i byn på trafikerade vägar så hade jag nog varit med fara för de andra trafikanterna än för mig själv) men efter något sådär nästan lyckat försök så kom vi hem med hedern i behåll :)

En skogspromenad med hundarna, kladdkakebak med världens finaste pojkvän och nu en utsökt kvällsmåltid.
Ikväll myser vi ner oss i sängen och kikar på film beck - flickan i jordkällaren, lovley att få krypa ner med A en söndagkväll, inte ofta det inträffar.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0