Only memories

Jag somnar med huvudvärk, jag vaknar med huvudvär och tiden där emellan är olidlig då jag har besök både av Her Feber & Fru Förkylning. Trots detta så lyckades jag att avslyta skolveckan fullt ut plus att jag fixade min första körlektion galant.

Eftermiddagen har spenderats åt storstädning av min våning som nu skiner och doftar gott (läs: jag har inget luktsinne kvar men det är vad jag hoppas på iaf) Dessutom så har jag dekorerat med lite nya ljuslyktor och dessutom hängt upp en tavla..
Jag avslutar dagen i lugnets tecken, det blir god mat framför tvn, ett bad eller möjligen en dusch beroende på vad klockan blir och dessutom lägger jag mig i soffan för att kurrera och bli frisk fårn mina oinbjudna gäster, hade varit skönt att vara 100%;ig när nästa skolvecka drar igång.

Imorgon kommer min skatt, som grattis till körkortet så ska jag bjuda på bio i stan, mammut blir det, som jag för övrigt måste reservera biljetter till ikväll.

Nässpray, alvedon & en halstablett
- nu fortsätter jag i samma spår som de senaste dagarna

Avtryck
Postat av: Linda

Tack, jag känner mig faktiskt ganska nöjd. Men jag tröttnar säkert snart på den också. Haha. Några helgplaner? Kram

2009-02-06 @ 21:40:41
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är iaf hemma hela helgen, så om du har tid&ork - vilket jag verkligen förstår om du inte har, så kan vi ju träffas imorgon kanske? Jag MÅSTE plugga idag. :( HUGE LOVE <3

2009-02-07 @ 10:11:22
URL: http://onda0nda.blogspot.com
Postat av: Petra

Apropå bio så släpps biljetterna till Stieg Larsson den 9 februari och premiären är den 27 februari.



Puss puss

2009-02-07 @ 13:37:59
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter mysigt, enjoy!

Själv sitter jag bänkad framför Melodifestivalen ikväll, men det var sådär lite halvöverskattat i år också!

2009-02-07 @ 21:36:14
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0