Tisdagsord

Någon dag i tystnad och nu är jag här igen.

Enzo & jag har promenerat runt staden i 1½ timme och nu är vi tillbaka igen, han ligger utslagen på mattan och jag funderar på vilken hörna jag ska börja i, för här måste städas.
A är i Lundsbrunn och bygger på projektarbetet så han skulle nog bli glad om rummet skiner när han kommer hem om någon timme, slutkörd.

Det här med lov gör mig inte ordfattig, jag har svårt för att formulera det jag vill få fram och därför kan det ibland bli så konstiga meningar att jag inte själv förstår vad jag vill förmedla med dem.
Nåväl, nu ska det städas.

Avtryck
Postat av: Anonym

gullig header, spec bilden på hunden :>

2009-02-18 @ 21:16:00
Postat av: Anonym

gullig header, spec bilden på hunden :>

2009-02-18 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0