Vilken start

När A gick upp vid halv åtta imorse så gick mitt sinne också upp, sedan dess har jag varit vaken även om jag inte gjort många knop så har det varit skönt, jag är mätt, enzo är mätt och jag har uppdaterat mig om vad som händer ute i världen.

För att göra dagen så bra som jag kan har jag bestämt mig för att gå ut med Enzo redan nu på förmiddagen och sedan lägga mig i ett bad till dess att A anländer hem, när jag kikade ut sist så snöade det, Enzo loves it, I hate it- vi får se vem som är lyckligast när vi kommer tillbaka.

På återseende, gott folk

Avtryck
Postat av: Linda

Hej söt! Hur har du det? Gud vad fort dagarna går. Men jag tänker såhär - det jag inte hinner i detta liv gör jag i nästa. Haha. Får leva på hoppet :) MEN! Det vore iaf kul att ses. Snarast. Jag ska jobba lite imorgon och på kvällen far jag över till goda vänner. Men annars. Hur har du det?

2009-02-20 @ 21:30:32
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0