x2000 x2

Jag förvånade mig själv genom att stiga upp bums när klockan ringde imorse 05.30, sedan dess har det varit full rulle då jag inte hade packat färdigt och sen skulle vi ta oss till tåget osv. Vi har i vilket fall ätit goda äggmackor till frukost och nu har Albin somnat, jag får dessvärre hålla mig vaken till dess att vi är på säker mark ;) Enzo klarar självklart inte att vara vaken själv, då skulle han springa genom halva tåget om inte hela, så jag måste fördriva tiden till dess att jag är klarvaken.

Nu börjar Enzo bli otålig, jag får hitta på något :)
På återseende


Avtryck
Postat av: Anonym

ronjasöteunge, hur har du skola nästa vecka?

2009-02-13 @ 15:54:52
Postat av: linnea.

/ linnea

2009-02-13 @ 15:55:02
URL: http://linnearudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0