Yrväder

Gårdagens lycklighetstävling vann jag, det hade slutat snöa när vi gick ut men när vi däremot åkte ut till skogen idag snöade det, det bara vräkte ner och Enzo hade stora bollar med snö i pälsen, så idag vann han :)

Utanför fönstret faller snön fortfarande och med hjälp av gatlyktornas sken så ser det riktigt mysigt ut faktiskt, Albin gav sig precis ut till spåret för att springa- detta kunde han naturligtvis inte kläcka ungefär en timme tidigare, så att jag också hade kunnat följa med? Men nej, jag & Enzo får roa oss på egen hand precis som vanligt (läs: tidigare i veckan)

Nåväl, vad som händer ikväll är fortfarande inte spikat men det återstår att se,

nu vill jag bara ha mat så jag hoppas att T&J är på ingång med kassarna.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0