Att dö eller att leva för

Det bjöds på god mat, en vacker vy och lite ovetande besök, det blev en bra kväll och jag gillar känslan där ute vid vattnet, även om jag föredrar det som bäst på sommarn med varma soldagar.

Vi vaknade upp vid sju-tiden, strax därefter började solen gå upp och då tog A en promenad i morgonkylan medan jag låg kvar i soffan en stund till. Klockan hade inte passerat tolv när vi klev innanför dörren på Solhagsvägen igen, då hade vi hunnit med en lekstund hos Alfred & Julia också, det kändes konstigt.
Så för att kurrera oss lite gick vi över för att hyra två filmer, en till ikväll och en som vi redan kikat på- The heartbreak kid. Jag har sett den förrut men skrattade lika gott idag :)

Ikväll ska vi laga taco, äta lite gott och mysa framför en film, imorgon far jag hem till Skåneland och på torsdag är det åter igen skola som gäller. Däremot har jag lite lyx som åker till sälen på Söndag :)
Adjö

Avtryck
Postat av: Linda

Du har en poäng där. Men det kommer som sagt fler tillfällen. Jag hoppas iaf att du haft en riktigt bra dag.

2009-01-06 @ 22:01:55
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0