Det är lätt att bli blödig & nostalgisk fast man bara bytt miljö

Skidresan startade med plusgrader och regn men allt eftersom så blev vädret bättre, graderna sjönk och luften var friskare än jag minns den sedan sist. Backarna var i slutet något isiga på toppen och vindarna mer än kyliga, men en återhämtning i toppstugan så går allting. I början av veckan gjorde vi tom en tur till högfjället (läs; på skidor) och efter all möda så insåg vi att det inte var värt det när vi upptäckte att det inte hade särskilt mycket att erbjuda.
Isgata utanför stugan, rumpåkning i pink park, skratt åt vurpor i liften, arga grannar och en förträfflig fjällresa, med detta säger jag adjö till årets resa och tack till de som var med, så ses vi nästa år igen! :)

Med dessa ord säger jag åter hej till er i bloggvärlden och hoppas på att ni ha rhaft en lika bra vecka som jag har haft. Imorgon är det tillbaka till verkligheten och skolan går igång på allvar. Är inte särskilt motiverad till det men samtidigt så är det bara till att stå ut för att sedan nå högre höjder. Dessutom så går förhoppningsvis veckorna till lovet snabbt och som det ser ut nu så bllir vår temavecka V.5 allt annat än fullspäckad, men mycket kan hända och än ropar jag inte hej.

Det finns mycket att säga, men inget att komma hem till.
Gå i frid

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0