Don't you just love goodbyes?

Det vi trodde skulle bli en filmkväll blev bättre än så, bara våra ord & tankar satte färg på tillvaron vilket resulterade i en perfekt lördagkväll, jag tillochmed njöt när jag cyklade hem i nattens kyla. På tal om natten så blev klockan alldeles för mycket innan jag plockade ihop datorn inatt så när Enzo stod och skällde på hårfönen imorse för att han inte vågade gå in i rummet när han såg den så trodde jag att jag skulle dö, men jag är fortfarande livs levande.

Dessutom så har jag så mycket jag vill få ur mig att jag inte kan formulera det rätt, därför säger jag med dessa ord.
Hoppas ni haft en trevlig helg.


Avtryck
Postat av: Linda

Alla dagar utom onsdag skulle jag tro. Som det ser ut just nu :) Hur fördriver du tiden på dagarna nu, btw?

2009-01-25 @ 22:32:50
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag säger detsamma om lördagskvällen. Det känns alltid lika bra att ha dig bredvid mig - någon som man kan dela tankarna med. Någon som inte är som de andra! Jag älskar dig! <3

2009-01-28 @ 12:21:03
URL: http://onda0nda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0