Hundra kilo myskväll

Idag har jag nästan agerat som man förväntar sig att män ska göra, jag har flyttat garderober, jag har lagat persienner, jag har flyttat runder diverse möbler och som gräden på moset så blev det föbannat bra. Så nu skiner Albins rum som det aldrig gjort och dagens ljus fick även tränga in eftersom att man nu kan dra upp persiennerna. Efter denna hårda kamp med dammråttoar osv. så gick jag ut runt lidan med Enzo i minst en timme så när jag kom hem fick jag ett välförtjänt bad :)


Ikväll blir det mys i bästa form, taco, lite gottis, bra tv & på detta film.
Förresten så måste jag påpeka igen, jag har världens bästa pojkvän, idag när han kom hem från körskolan så hade han köpt en presen till mig, en söt liten me.to.you-nalle med budskapet " i love you " :)
Ha en bra fredagkväll, pussgurkor


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0