Rock your heart out

Gårdagen utvecklades till en av de sämre dagarna i mitt liv, jag fick sån ångest, grät om vart annat nästan hela dagen och när kvällen började lida mot sitt slut så visste jag inte vart jag skulle ta vägen så det var en hilma tur att Becca kom förbi en stund och näst intill räddade mig.

För att inte känna samma känsla idag så började jag dagen (när jag väl vaknat) med att gå ut en lång promenad i den härliga vintersolen tillsammans med Becca, kikade inom lite affärer och satte oss på ett fik och snackade skit, mysigt och välbehövt.

Vad resterande tid av dagen har att erbjuda återstår att se,
men nu ska jag städa, såfort A kommer ur sängen.
Adjö

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0